Menu:
Ciekawe strony:
EXPERT Szkoła Jazdy
ul. Świętokrzyska 18, lok.132 (Śródmieście)
100 m od Marszałkowskiej w stronę Nowego Światu, naprzeciw Poczty Głównej i ośrodka TVP
Warszawa
Biuro czynne: pn. - śr.: 9:00-18:00, czw., pt.: 10:00 - 17:00
Telefon:
e-mail:
Strona www:
Gadu-Gadu:
12150502
100 m od Marszałkowskiej w stronę Nowego Światu, naprzeciw Poczty Głównej i ośrodka TVP
Warszawa
Biuro czynne: pn. - śr.: 9:00-18:00, czw., pt.: 10:00 - 17:00
Telefon:
e-mail:
Strona www:
Gadu-Gadu:
Kategorie | A1, A2, A, B |
Cena za kat. B | 1990 zł * * - dla uczniów i studentów oraz przy wpłacie jednorazowej - 100zł zniżki |
Opłata za egzamin wewnętrzny | 0 zł |
Materiały dydaktyczne | materiały szkoleniowe w cenie kursu |
Płatność za kurs w ratach | Możliwość płacenia nieoprocentowanymi ratami |
Dodatkowa godz. kat. B po kursie | 60 zł, 10h - 550 zł |
Dodatkowa godz. kat. B bez kursu | 60 zł, 10h - 550 zł |
![]() |
brak danych |
![]() |
brak danych |
![]() |
no data |
Miejsce wykładów:
- ul. Świętokrzyska 18, lok.135
Początek i koniec jazdy:
- glównie pl. Bankowy
Opinie o tej szkole

5) na placu słabo przygotowują do egzaminu z placu manewrowego, takie zasady jak oglądanie się przy ósemce i slalomie oraz takie ćwiczenia jak hamowanie awaryjne i do punktu są ćwiczone tylko w ciągu 2 ostatnich godzin ("na koniec zrobimy sobie egzamin wewnętrzny") 6) p. Jacek nie umie dobrze przygotować do egzaminu na placu: nauczył mnie, że hamowanie do punktu (najczęściej słupka) wykonuje się na znak egzaminatora, a to nieprawda – tak w word warszawa wykonuje się hamowanie awaryjne. Co więcej, dopiero na koniec wyjaśnił, że należy oglądać się w trakcie slalomu i ósemki, przez wiele godzin wyrabiał u mnie nawyk nieoglądania się, tak samo przy ruszaniu z miejsca 7) jak poprosiłem około 10 godziny (wciąż tylko na placu), żeby poćwiczyć do egzaminu, to się obraził: „myślałem, że chcesz się uczyć jeździć, a nie tylko egzamin, no ale jak chcesz…” i z fochem zaczął tłumaczyć niektóre zadania na placu 8) niby 4 godziny jazd w mieście, ale przez każdym wyjazdem min. 40 min „rozgrzewania się na placu” a on w tym czasie musi „poumawiać ludzi”, więc w sumie jest tylko 3 h bardzo stresujących jazd w mieście. Jazdy tylko z „plecaczkiem” – zupełnie inaczej niż na egzaminie 9) w trakcie jazd w mieście najmniejszy błąd komentuje bardzo dosadnie i wulgarnie, ciągle przeklina, jest niecierpliwy, stresujący i dominujący 10) odmówił pomocy przy wyborze ubrań: „każdy lubi co innego” „no co tu mówić” 11) wbrew stronie internetowej nie uczy przeciwskrętu, slalomu bez trzymanki, redukcji międzygazem Zdałem za 1 razem – ale nie dzięki „expert szkole”, tylko dzięki nauce przepisów w domu oraz wypożyczeniu na 6 dni skutera i przejechaniu po trasie „odlewnicza” i ogólnie warszawie ponad 50 godzin z moim chłopakiem – który notabene też zdał za 1 razem, ale uczył się w innej szkole (w Legionowie) i miał już prawko kat. B Uwag nie zgłaszałem szkol

Uwagi do kursu praktycznego: 1) Przy zapisie poinformowano mnie, że jazdy w weekend są jak najbardziej możliwe (miałem wolny czas głównie w weekendy) - w praktyce: instruktor Jacek nigdy nie zgodził się na jazdy w weekend (a to jakiś wyjazd miał, a to impreza, a to coś tam...), w efekcie musiałem zwalniać się z pracy na jazdy, co znacznie przedłużyło kurs i musiałem zdawać w grudniu na kat. A... 2) Instruktor nie wykazywał większego zainteresowania nauką: w trakcie dwugodzinnych spotkań (na inne nie chciał umawiać) pierwsze 30-45 min ZAWSZE spędzał w swojej kanciapie, umawiając klientów na jazdy ("idź się rozgrzewać na placu, bo ja muszę ludzi poumawiać"), następnie dawał ćwiczenie do robienia typu ósemka (min 30 min) i jakieś drugie typu slalom egzaminacyjny lub nieegzaminacyjny (też min. 30 min) i tak w kółko 2-3 ćwiczenia, 3) pojawiwszy się na placu, głównie gadał z kolegami lub przez telefon 4) 20h jazd to kolejno: 16 h NA PLACU i TYLKO 4h (słownie: cztery) W MIEŚCIE!!!!!!!!!! i jeszcze p. Jacek nie był zażenowany jak mi to wyjaśniał... przecież to KPINA - powód jest oczywisty: na placu są co najmniej 2 osoby, a w mieście obsługuje się tylko 1, więc im więcej jazd w mieście, tym mniej szkoła zarabia... Wielokrotnie informowałem, że nie mam innego prawka i nie mam w związku z tym obycia na mieście, ale nie zgodził się na więcej jazd po mieście, bo „przecież jeździsz rowerem, nie?”

UWAGA PRZYSZLI MOTOCYKLIŚCI - OMIJAJCIE SZKOŁĘ EXPERT W WARSZAWIE!!! UWAGA NA INSTRUKTORA JACKA!!! Uwagi do szkoły: 1) odradzam teorię weekendową każdemu, kto chce się czegoś nauczyć, ja ją wybrałem, bo zależało mi na czasie, ale wszystko musiałem opanować sam. Instruktorowi Dominikowi „coś wypadło” i w sobotę zajęcia skończyliśmy po 2 h, w niedzielę po ok. 6 h – tak wygląda właśnie obiecywane przez szkołę 30h teorii :) NIC NIE ODRABIALIŚMY 2) szkoła nie posiada urządzeń symulujących test teoretyczny – są tylko wersje papierowe, a wewnętrzny egzamin teoretyczny był przeprowadzony bez żadnego uprzedzenia – instruktor się jeszcze dziwił, że nie wiem nic o konserwacji łańcucha w motocyklu (bo niby skąd, nie mówił o tym…) 3) szkoła wydaje wniosek do wordu, który jest nieaktualny – wypełniłem w domu, a w wordzie musiałem wypełniać ponownie, zupełna strata czasu 4) szkoła nie umawia nikogo na jazdy (wbrew temu co twierdzą na stronie!!!), trzeba pamiętać, żeby w ogóle poprosić numer telefonu do instruktora 5) nie mają własnego placu, na zajęciach jest spory tłok i sporo ludzi z innych szkół, plac nie jest w centrum tylko na woli – przy pkp Kasprzaka, „pełnowymiarowe place manewrowe blisko WORD” – nieprawda
Informacja ze strony www szkoły:


Polecamy: |

Strona główna